Výměna, vrácení nebo reklamace zboží
Výměna zboží
Netrefili jste tu správnou velikost? Zboží není dle Vašich představ a nedělalo by Vám tu správnou radost? Nevadí, máme tu řešení!
Pokud máte zájem o jinou velikost zakoupeného zboží, je potřeba vytvořit si novou objednávku a původní objednávku poslat v zákonné lhůtě 14 dnů zpět společně s daňovým dokladem - fakturou a s vyplněným Odstoupením od smlouvy.
Nemáte na tiskárnu? Nevadí. Napište odstoupení od smlouvy ručně a připište číslo objednávky a číslo faktury.
Prosíme, zboží nám vracejte v kompletním balení a v čistém, nepoškozeném stavu s originálními visačkami.
Částku za původní objednávku Vám vrátíme na účet, který jste uvedli v Oznámení o odstoupení od smlouvy. Ať už jste objednávku platili převodem na účet, na dobírku, nebo prostřednictvím platební brány, částku Vám vždy vrátíme v zákonné lhůtě do 14 dnů. Prosíme, ujistěte se, že jste číslo účtu opravdu uvedli a je čitelné.
Poštovné zpět do e-shopu si hradí vždy zákazník sám. Je tudíž na Vás, jakou přepravní společnost si pro vrácení zboží zvolíte.
A kam zboží k výměně posílat? Balíček směřujte na tuto adresu:
ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ BALÍČKŮ:
TRENDY SHOES s.r.o.
Ledecká 190
330 11 Třemošná - Záluží
Vrácení zboží
Vaše spokojenost je naší prioritou. Zboží zakoupené v našem e-shopu tak můžete samozřejmě bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí vrátit. Pro vrácení zboží, prosíme, vyplňte Odstoupení od smlouvy.
Do odeslaného balíku nezapomeňte vložit všechny potřebné dokumenty – vyplněné odstoupení od smlouvy a daňový doklad - fakturu.
Nemáte na tiskárnu? Nevadí. Napište odstoupení od smlouvy ručně a připište číslo objednávky a číslo faktury.
Prosíme, zboží nám vracejte v kompletním balení a v čistém, nepoškozeném stavu s originálními visačkami.
Částku za původní objednávku Vám vrátíme na účet, který je uveden v Oznámení o odstoupení od smlouvy. Ať už jste objednávku platili převodem na účet, na dobírku, nebo prostřednictvím platební brány, částku Vám vždy vrátíme v zákonné lhůtě do 14 dnů. Prosíme, přesvědčte se, že jste číslo účtu opravdu uvedli a je čitelné.
Poštovné zpět do e-shopu si hradí vždy zákazník sám. Je tedy na Vás, jakou přepravní společnost si pro vrácení zboží zvolíte.
A kam zboží vrátit? Balíček směřujte na tuto adresu:
TRENDY SHOES s.r.o.
Ledecká 190
330 11 Třemošná - Záluží
Reklamace
Přejete si Vaše zboží z různých důvodů reklamovat? Ani to není problém. Prosíme, postupujte takto:
- Napište nám na info@trendyshoes.cz, co a proč si přejete reklamovat.
- Do přílohy e-mailu vložte fotografie zboží k reklamaci, včetně detailu případné vady.
- Vyčkejte na naši reakci.
- Domluvíme se na dalším postupu.
Zboží před obdržením naší odpovědi neodesílejte!
Bližší návod a potřebné dokumenty, jak postupovat v případě reklamace zboží, najdete v našich Obchodních podmínkách.
Prosíme, zboží nám zasílejte pouze v čistém stavu. Reklamace jinak nebudeme moci z hygienických důvodů přijmout.
Do odeslaného balíku nezapomeňte vložit všechny potřebné dokumenty – daňový doklad - fakturu a jeden z následujících vyplněných formulářů:
- Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí – pokud dodané zboží při převzetí obsahuje vadu
- Reklamace - uplatnění práva z vadného plnění – pokud si přejete zboží reklamovat z jiného důvodu
ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ BALÍČKŮ:
TRENDY SHOES s.r.o.
Ledecká 190
330 11 Třemošná - Záluží