Výměna, vrácení nebo reklamace zboží

Výměna zboží
 

Netrefili jste tu správnou velikost? Zboží není dle Vašich představ a nedělalo by Vám tu správnou radost? Nevadí, máme tu řešení!

Pokud máte zájem o jinou velikost zakoupeného zboží, je potřeba vytvořit si novou objednávku a původní objednávku poslat v zákonné lhůtě 14 dnů zpět společně s daňovým dokladem - fakturou a s vyplněným Odstoupením od smlouvy.

Nemáte na tiskárnu? Nevadí. Napište odstoupení od smlouvy ručně a připište číslo objednávky a číslo faktury.

Prosíme, zboží nám vracejte v kompletním balení a v čistém, nepoškozeném stavu s originálními visačkami.

Částku za původní objednávku Vám vrátíme na účet, který jste uvedli v Oznámení o odstoupení od smlouvy. Ať už jste objednávku platili převodem na účet, na dobírku, nebo prostřednictvím platební brány, částku Vám vždy vrátíme v zákonné lhůtě do 14 dnů. Prosíme, ujistěte se, že jste číslo účtu opravdu uvedli a je čitelné.

Poštovné zpět do e-shopu si hradí vždy zákazník sám. Je tudíž na Vás, jakou přepravní společnost si pro vrácení zboží zvolíte. 

A kam zboží k výměně posílat? Balíček směřujte na tuto adresu:

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ BALÍČKŮ:
TRENDY SHOES s.r.o.
Ledecká 190
330 11 Třemošná - Záluží

Vrácení zboží
 

Vaše spokojenost je naší prioritou. Zboží zakoupené v našem e-shopu tak můžete samozřejmě bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí vrátit. Pro vrácení zboží, prosíme, vyplňte Odstoupení od smlouvy.

Do odeslaného balíku nezapomeňte vložit všechny potřebné dokumenty – vyplněné odstoupení od smlouvy a daňový doklad - fakturu. 

Nemáte na tiskárnu? Nevadí. Napište odstoupení od smlouvy ručně a připište číslo objednávky a číslo faktury.

Prosíme, zboží nám vracejte v kompletním balení a v čistém, nepoškozeném stavu s originálními visačkami.

Částku za původní objednávku Vám vrátíme na účet, který je uveden v Oznámení o odstoupení od smlouvy. Ať už jste objednávku platili převodem na účet, na dobírku, nebo prostřednictvím platební brány, částku Vám vždy vrátíme v zákonné lhůtě do 14 dnů. Prosíme, přesvědčte se, že jste číslo účtu opravdu uvedli a je čitelné.

Poštovné zpět do e-shopu si hradí vždy zákazník sám. Je tedy na Vás, jakou přepravní společnost si pro vrácení zboží zvolíte. 

A kam zboží vrátit? Balíček směřujte na tuto adresu:

TRENDY SHOES s.r.o.
Ledecká 190
330 11 Třemošná - Záluží

Reklamace
 

Přejete si Vaše zboží z různých důvodů reklamovat? Ani to není problém. Prosíme, postupujte takto:

 

    1. Napište nám na info@trendyshoes.cz, co a proč si přejete reklamovat.
    2. Do přílohy e-mailu vložte fotografie zboží k reklamaci, včetně detailu případné vady.
  • Vyčkejte na naši reakci.
  • Domluvíme se na dalším postupu.

Zboží před obdržením naší odpovědi neodesílejte!

Bližší návod a potřebné dokumenty, jak postupovat v případě reklamace zboží, najdete v našich Obchodních podmínkách.

Prosíme, zboží nám zasílejte pouze v čistém stavu. Reklamace jinak nebudeme moci z hygienických důvodů přijmout.

Do odeslaného balíku nezapomeňte vložit všechny potřebné dokumenty – daňový doklad - fakturu a jeden z následujících vyplněných formulářů:

  1. Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí – pokud dodané zboží při převzetí obsahuje vadu
  2. Reklamace - uplatnění práva z vadného plnění – pokud si přejete zboží reklamovat z jiného důvodu

 

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ BALÍČKŮ:

TRENDY SHOES s.r.o.
Ledecká 190
330 11 Třemošná - Záluží